piątek, 20 marca 2009

Dla porządku

Wreszcie zmobilizowałam się i sfotografowałam projekty dawno już skończone.
Jako pierwszą pokażę moją wersję Surface:




Jak widać zrezygnowałam ze sciągacza i od wysokosci pach, wrzuciłam wszystko na jeden drut. Lubię raglany i ten sposób dziergania:) Zużyłam około 500g włóczki Yarn Art DREAM.


Teraz czas na pokazanie Dropsikowego berecika dla mojej córki:




Tu zbliżenie motywu:




Robi się go szybko i bez najmniejszych problemów. Na pewno podejdę do tego modelu po raz kolejny, ale z jednokolorowej włóczki(może jakis moherowy berecik;))


Przyszła do mnie nie wiem skąd, zawróciła w głowie tak dokładnie..., ta włóczka:



Mam już na nią pomysł, ale...Jeszcze targają mną wątpliwosci;0).

2 komentarze:

  1. I love the hat - what is the pattern? (My daughters would love those.)

    OdpowiedzUsuń
  2. This pattern is on garnstudio site. Just type the adress: http://www.garnstudio.com/lang/en/visoppskrift.php?d_nr=108&d_id=3&lang=en
    The hat is very simple to knitt;) My daughter love this hat too.

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...