poniedziałek, 15 marca 2010

Zośka

Zosieńka to moja pierwsza chmurka (to znaczy szal zrobiony z cienkiego moheru) i pierwszy zrobiony wzorem pochodzącym z pięknie wydanej książki Haapsalu sall. Oryginalny wzór nosi nazwę Sofia kiri, ja sobie ją spolszczyłam.
Nie myślałam, że tak szybko się z tym projektem uwinę. Wybrałam włóczkę Angel Bergère de France w kolorze niebieskim.

Robi się z niej bardzo dobrze, lepiej jednak nie pomylić się we wzorze, bo z pruciem mogą być trudnośći:( Ale jest mięciutka, ładnie się układa i nic a nic nie gryzie (to uwaga dla wrażliwców, ja do nich nie należę.~_*.)











Na szal zużyłam trochę ponad dwa motki i dziergałam na drutach 4,5mm.

15 komentarzy:

  1. Piękny kolor, taki nieco północnomorski, koronka nie na moje nerwy ale zawsze mogę popodziwiać u innych. ~^^~

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś WIELKA !!!
    Podziw budzi nie tyle piękny szal (to, że piękny rzecz oczywista), co to że tyle, bez błędu, bez prucia

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor szala jak chmurka, lekkość szala jak chmurka ;) śliczny! Co do prucia moherowych włóczek, to z doświadczenia wiem, że jest to koszmar w biały dzień. Ale drobne błędy łatwo ukryć w gęstym moherkowym włosiu ;)

    Idę dziergac swoje ażury. Ech, niech już będzie ciepło, trzeba wreszcie zacząć pokazywać się publicznie w tych wszystkich naszych SZALach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Zośka, piękna!
    Bardzo dojrzały,wyrafinowany kolor...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoska wygląda rewelacyjnie,jak obłoczek ,zdolna dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko! Naprawdę taka burzowa chmurka:-). Widzę że jesteś posiadaczką pięknego manekina - zdradzisz skąd? molly

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna ta Zośka:) jestem pełna podziwu, pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zosia jest sliczna i sie szybko wydziergala!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie będę oryginalna i przyłączę się do zachwytów! baaardzo ładna:) ciekawy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się na oryginalnosć silić nie będę-Zośka prześliczna!


    PS
    Też ją zaczęłam dziergać,ale w zupełnie innym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. Zośka śliczna , kolorek i wzór piękny.
    Bardzo podoba mi sie też Twój Codzienny , prosty , ale z klasą.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie będę oryginalna, ale co mi tam. Śliczna ta Zośka:) Leciutka jak mgiełka i w ślicznym kolorze!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane dziękuję w imieniu Zośki i swoim:)))

    Kalina- z duszą na ramieniu ze wstrzymanym oddechem dobrnęłam do końca bez prucia. Skoro mi się udało, to innym też musi się udać!!!

    Dagny - dlatego też bardzo podoba mi się ta książka. Nie daje gotowców. Wzór niby ten sam, a każdy szal inny!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Molly - maniekin został zakupiony na Allegro, dawno temu...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nowego nie wymysle-szal superowy

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...