sobota, 11 października 2014

Tangled Hat

Dzięki Kasi (DZIĘKUJĘ!) tak nazywa się moja autorska czapka, dostępna w dwóch językach na Ravelry.






Zastosowałam w wersji polskiej angielskie skróty, które wyjaśniłam w legendzie. Zdecydowana większość Dziewczyn, które testowały czapkę przyznała, że to ułatwia dzierganie. Może spadną na mnie za to gromy, a może ktoś wymyśli wreszcie polskie skróty literowe?



Czapka będzie odpowiednia zarówno dla pań, jak i panów :) Nie mam pod ręką pana gotowego wystąpić w roli modela, ale mam Córkę, która wystąpiła w zastępstwie:







Co Wy na to?

29 komentarzy:

  1. Bardzo piękna czapka ,warkoczyki to ten motyw który uwielbiam.
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się poboba :) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Śliczna! Ten niebieski melanż jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna czapka z moimi ulubionymi warkoczami. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedzę na bank! Dziękuję i pozdrowienia ślę :)

      Usuń
  4. Czapka cudna! Idealna na zimę. Bardzo się cieszę, że moja propozycja nazwy się spodobała :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ci Kasiu dziękuję za współpracę, owocną zresztą!

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo to dla mnie miłe i podbudowujące :)

      Usuń
  6. Uwielbiam warkocze, sama ostatnio kilka zrobiłam czapek warkoczowych. A ten niebieski kolorek jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Plecienia jest w tej czapce sporo, można się wyżyć :)

      Usuń
  7. Czapka jest świetna, robi się ją z wielką przyjemnością :) To projekt, przy którym nie można się nudzić. Dziękuję Reniu za możliwość jej dziergania. Pozdrawiam. Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za przetestowanie wzoru! Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Witam, dzisiaj trafiłam tutaj pierwszy raz i zostanę na dłużej ale pierwsze co mnie zauroczyło to właśnie ta piękna czapka. Cudna jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie u siebie :) .... i zapraszam jak najczęściej do odwiedzin!

      Usuń
  9. Rene, obejrzałam wszystkie testowe wersje i wszystkie wyglądają wspaniale . Mnie jednak urzekł , oprócz rewelacyjnego wzoru, kolor niebieskiej czapki, dotychczas wszystkie melanże ginęły mi w warkoczach , a tu taka niespodzianka, szybko spojrzałam na Rava i co tam zobaczyłam, stary , dobry Rios i do tego w kolorze playa, który aktualnie mam na tapecie , ale w wersji sock. Piękny projekt i do tego tak dobrze "uwidoczniony" we włóczkach, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu ogromniaste i wielgaśne dziękuję :) Też miałam obawy, czy plecionki nie zginą w tej włóczce. Jak się okazało, na szczęście nie! Pozdrawiam!!!

      Usuń
  10. Fajna czapka. I zgodzę się z poprzedniczkami niebieski zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wielokrotnie pisałyśmy tu i ówdzie, że Malabrigo kolory ma super, choć kapryśne ;)

      Usuń
  11. tak mnie coś tknęło na widok niebieskiej a teraz wydaje mi się dziwnie znajoma ;)
    gradowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A słyszałaś spadający z mojego serca kamień? Napiszę jedno UFF i przepraszam za zwłokę!!! Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Reniu, tęsknię. Napisz coś.
    aśka

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi, I love your craft, is a beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil.
    Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...