czwartek, 28 kwietnia 2016

815 metrów :)

Tyle dobroci uprzędłam... razy dwa dokładnie rzecz ujmując!
Czy ja już wspominałam, że na skołatane nerwy nie ma nic lepszego niż kołowrotek?! Druty przegrywają niestety tę konkurencję!!!
Nie będzie w tym wpisie wiele słów, bo pisać powinnam i owszem, ale zupełnie coś innego.

Zatem kilka zdjęć czesanki South Anmerican, pięknie, bajecznie wręcz pofarbowanej przez Justynę, zamienionej przeze mnie w nitkę 2 ply:











Mam dziwną słabość do zdjęć nitek na szpuli, mają w sobie dużo uroku i pewną zagadkę. Nigdy do końca nie wiadomo, co da połączenie dwóch singli?!

Proszę o trzymanie za mnie kciuków, bo jest kilka spraw, nie całkiem prostych do ogarnięcia. Pozdrawiam słonecznie :)

8 komentarzy:

  1. Piekna wloczka, cudne kolorki, trzymam kciuki, aby wszystko pomysle sie rozwiazalo:) A swoja droga przez poomylke kupilam kiedys taka wloczke z Litwy, ktora jeszcze musi byc wrzucona na kolowrotek i tak lezy u mnie, szukam kogos, kto to przygarnie, jesli chcialabys, to napisz na moj e-mail KamillaM@comcast.net Nie chce zadnych pieniedzy, tylko oddac komus w dobre rece , kto bedzie wiedzial co z tym zrobic, moge Ci zdjecia podeslac. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki żeby było dobrze!
    A nitka cudna. Piękne połączenie kolorów.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ urodziwa ta nitka, i w singlu, i zdublowana, no marzenie :-) Kciuki trzymam, wierzę gorąco że sprawy się ułożą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne motki - przepiękna niteczka :-)
    Trzymam kciuki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. To piękne 815 metrów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne i smakowite moteczki! Pozdrawiam wełenkowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj przypadkiem znalazlam Twoj blog, bardzo mi sie tu podoba, bede czesciej zagladac, Welenka cudowna !
    Pozdrawiam z Coburga
    Karina

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam fotografować włóczkę na szpulkach - bo tam jest taka równa, zdyscyplinowana i piękna!
    Precelki są świetne, nie spodziewałam się, że połączenie rudego i błękitu może prezentować się tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń

don't ask

... mijający właśnie rok był inny, niełatwy, wiele mnie nauczył o sobie samej. Zdarzyło się dużo przykrych rzeczy, ale były też momenty wart...